Leta i den här bloggen

onsdag 6 oktober 2010

Happy days!

Hemma i tid för en gång skull! Somnade ganska omgående... allt börjar komma ikapp nu. har inte kommit hem i normal tid sen vecka 36 och det tar på krafterna. På lördag kväll kommer jag hem! Sen blir det ju såklart att bygga på garaget på söndagen men jag är iallafall hemma och det betyder mycket.

Madde skickar mig uppdateringar på huset med jämna mellanrum så att jag vet att det står kvar =)

Det verkar alltid, av någon anledning, vara sol i Oskarshamn. Här blåser det bara =(

3.5 vecka kvar tills det är slut för detta året. Hoppas att vi håller hela vägen!

Latah!

2 kommentarer:

  1. Älskling du kommer hålla det vet jag men du måste lyssna på kroppen för den behöver vila ibland!
    Längtar till på Lördag!!!
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Det är längesen det uppdaterades här hörrö!

    SvaraRadera