Leta i den här bloggen

lördag 2 oktober 2010

Härliga lördag

Ja vad säger man? Jobb idag igen... inne på min 80:e övertidstimma på 4 veckor... och då är detta den enda helgdagen jag har jobbat. Blir lite tungt i längden. Bara 4 veckor kvar innan det förhoppningsvis är lättare igen.

Nu är jag iallafall hemma från jobbet... ska in i duschen och sen iväg till Varberg. Tänkte försöka vara lite stöd åt en kompis. Har inte varit något vidare stöd till någon på sistone känns det som. Bara jobb i huvudet... men det ska jag ändra på! Kanske kan vara en bra dag att handla på också... mitt sista knäckebröd tog jag slut på i morse =)

Kul att jag ligger kvar på 2-siffrigt iallafall... det är jag väldigt nöjd med... kommer att missa mitt mål med 1 kg men jag mår bra ändå. Måste försöka ta mig i MC-stället igen när jag kommer hem... är hemma den 11/10 över dagen så jag hoppas kunna åka en timma där innan jag ska till västkusten igen =) Det regnar säkert!

Om 2 månader kommer bebisen! Får hoppas revisionen är över då annars för jag föranmäla bebisen till jobbet =) Nej... då får jag fan se till att sluta jobba istället! =) Längtar!

Ok... duschen var det.. är så trött i benen så jag känner att det var väldigt skönt att sitta på stolen och skriva blogg istället. Men men.. allvaret kallar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar