Leta i den här bloggen

söndag 29 augusti 2010

Regnig helg

Varför är det alltid fint väder när man är på jobbet och så fort man går utanför grindarna börjar det regna? Borde ha vant mig vid det här laget... önskar att sommaren inte var över för jag kände aldrig att den riktigt började. Iallafall... i helgen ska jag försöka så in gräs på tomten så att det finns chans att det blir gräsmatta innan vintern kommer. Misstänker att min far kommer att tjuvstarta och att det redan är gjort när jag kommer hem men man vet aldrig. Får skynda mig hem så han inte hinner med allt....

Snart är man 2-siffrig igen... det känns väldigt bra! Hoppas jag hinner med det innan jag kommer hem till Madde på torsdag kväll! Hade svårt att hålla mig från godishyllan nyss när jag var på Hajen men jag lyckades faktiskt =) Hade tänkt att se lite på film innan jag går och lägger mig idag... utan chips!

Imorgon är en ny vecka... bröllopsvecka och sen är det ännu en vecka innan det är kusinträff. Mycket att se fram mot nu. Hoppas våra soffor kommer snart så att huset blir i ordning!

1 kommentar:

  1. Din Far har redan varit här idag och börjat kratta vår "gräsmatta" ;)

    Du blir 2siffrig och jag blir kanske snart 3siffrig! Orättvist! =(

    Men du vet väl att jag inte attraheras av magra män? Så lite gottgott kan vi väl äta i helgen? ;)

    När kommer våra soffor?? Vill ha hem dem nu!!!

    Puss!

    SvaraRadera