Leta i den här bloggen

tisdag 31 augusti 2010

Bråk

Idag har det varit en hektiskt dag. Lite kontraproduktiv i vissa avseenden också. Har hunnit med mycket ändå.

 Sista spiken i kistan var när en montageledare ville att jag skulle utföra hans jobb ännu en gång.. har funnit mig i det under helgen för att det var väldigt stressigt för dem då men nu fick det vara nog..
Samma kille hade skällt på mina killar inne på station dagen innan också och varit sur på dem för att de inte gjort vad han egentligen har ansvar för. Det fanns inte mycket annat än att ta upp det med honom.. så vi satt i en kvart i ett litet utrymme och skrek på varandra.. kan vara skönt att få skälla ut någon riktigt ordentligt ibland.. särskilt när de biter tillbaka.. det är bara ännu roligare =) Låter kanske sadistiskt men när han äventyrar säkerheten bland mina gubbar så har jag inget val..

Lyckades beställa gräs och gödsel efter jobbet idag också... får hoppas att det dyker upp på fredag så att jag kan så skiten. Det mesta börja ta form nu och det är väldigt skönt. Ska bli så skönt när hösten kommer och man inte ska göra så mycket mer åt utsidan innan våren kommer igen. Då ska vi bara sitta i våra nya soffor framför braskaminen och mysa! Skön tid framför oss nu!

2 kommentarer:

  1. Ja du älskling vi har en skön tid framför oss nu! Allt blir bättre och bättre! Jag längtar till vi bara kan sitta och njuta av allt hårt arbete här hemma! Kanske till och med hinna se en hel film och bara koppla av eller gå upp ur sängen en Söndagsmorgon för att spela wii eller något annat "onyttigt" Det är avkoppling!

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Har du slutat skriva Henke?!

    Haha jag kan se framför mig hur ni sitter och skriker åt varandra. Sitter o sitter....Är du säker på att ni inte stod?

    SvaraRadera