Leta i den här bloggen

måndag 20 september 2010

Halvt sönder

Har varit mycket nu på sistonde. Förra veckan var den värsta under hela mitt yrkesverksamma liv. Tror inte det är någon som tackar en för att man ställer upp... det brukar visa sig i slutändan..

Val igår.. vissa tar det hårdare än andra. Synd att SD kom in i riksdagen men jag tycker faktiskt de rödgröna och alliansen har sig själva att skylla. De vägrade ha med SD i debatten överhuvudtaget. Kanske är så man ska styra Sverige? Att stoppa huvudet i sanden när det blir jobbigt? Jag är övertygad om att om SD varit med och debatterat så hade svenska folket insett att de inte är ett hållbart alternativ. Men men... nu sitter vi där vi sitter..

Kände att jag hade tappat greppet om mina anställda idag så det var dags att visa vad som är acceptabelt och inte... verkar som budskapet gick fram. Gillar inte när man får städa upp efter folk!

Snart dags för bingen igen... ska vara på jobbet vid kl 6 imorgon igen så att jag hinner med allt som ska göras och slippa så mycket övertid. Har en del möten också =( I nästa inlägg ska jag ha en bild på min gräsmatta med för den har förhoppningsvis växt till sig till helgen =)

1 kommentar:

  1. Möten möten möten!!

    Det är Ringhals i ett nötskal. Jag vet dock inte när jag ska hinna med mina arbetsuppgifter! =P

    SvaraRadera