Leta i den här bloggen

tisdag 21 september 2010

Jobbig dag

Lovade lite bilder på gräsmattan där hemma och här kommer de =)

Fint va? =)

Idag har det varit en frustrerande dag... mycket som har gått snett. Fick kalla in nattskift för att städa upp efter driften. Hoppas det går vägen nu bara!

Innan jag åkte hem fick jag reda på att något hemskt hade hänt en medarbetare och vän. Förstår inte vissa människor! Det finns visst anledning till att kvinnor tycker att de flesta män är grisar! Blir sur bara jag tänker på det =( Hoppas verkligen att det ordnar upp sig.. annars kan jag alltid ställa upp med en smäll!

Nu har snart halva veckan gått. Hoppas verkligen att min bättre hälft har taggat ner med politiken tills man kommer hem annars får man väl låtsas att det dök upp jobb och stanna kvar här över helgen =) Fast det är ju klart.... farsan åker med mig denna gången så det kanske är lite taskigt att tvinga honom att stanna också =)

2 kommentarer:

  1. Ja hon lovar att hon taggat ner en aning men hon brinner för vissa politiska frågor och måste få uttrycka sig! ;)

    Du ska hem! Så det så!

    SvaraRadera
  2. Haha jag har ätit massvis med ggr!
    Nästan varje dag när jag tänker efter.

    Vilket fint hus ni har!!

    SvaraRadera